2012. május 1., kedd

A közönségdíj

Szóval a héten voltak nálunk sokan vendégek (főképp a kiskutyák miatt), és persze körbekínáltuk az épp raktáron lévő sajtokat mindenkinek. Natúr füstölt, medvehagymás, 3 borsos, olivás, és az első néhány napi vendégnek még diós is jutott. A sorrend - számomra - meglepő módon az olivás verzióval kezdődik, ezt követi holtversenyben a natúr füstölt és a medvehagymás, majd a diós. A borsos helyezésén a korábbiak fényében nem csodálkozom.
A füstöltnél is kezdem kitapasztalni, hogy hogyan lesz olyan, amilyennek én nagyon szeretem. Konkrétan annyi a dolog titka, hogy egy hétig a hűtőben hagyom (naponta forgatva) a natúr, friss sajtot, és csak utána füstölöm meg. Az így készült verzió valami fenomenális lett...
A közönségdíjon felbuzdulva pedig legutóbb - az érlelt sajtkultúrám kipróbálása helyett - újra olivás-fokhagymás verziót csináltam. (Aztán meg győztem mosogatni a vágódeszkát, még a szagát sem szeretem...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése