2012. május 1., kedd

Képtelenül

Mostanában el vagyok havazva, nem sok időm van gép előtt ücsörögni, így a fotózgatás is elmaradt, pedig lenne mit. Majd talán a hét vége felé pótlok, addig is maradjunk a leíró bemutatásnál:

Készült egy chilis sajt update, ez alkalommal a színezés kedvéért nemes pirospaprikát is tettem hozzá, határozottan erősebb színe lett, mint korábban, bár még mindig olyan erőtlen rózsaszínnek tűnik. persze a sózás sem segít ezen a problémán, elég jól kifakítja a színeket... de többet nem mertem beletenni. Majd legközelebb, ha kell egyáltalán.

Aztán egy fél Bakony camembert felhasználásával (köszönjük a tippet Rajnai Gyurinak!) próbálkozom fehérpenészes sajt készítésével, jelenleg 3. napja áll a hűvösben, illatra egyelőre nagyon tetszik, de még várjuk, hogy kiszőrösödjön. Sosem gondoltam volna, hogy a sajtozásban ilyen izgalmak rejlenek.

A legújabb eset pedig egy klasszikus kedvencem, snidlinges sajt. Ezért a műveletért kénytelen voltam a boltban venni két cserép metélőhagymát, mert a sajátom még alig öt centis, de öntözgetem serényen, hogy a továbbiakban abból tudjunk dolgozni. Jelen állapotában (tegnap készült) csak annyit tudok róla mondani, hogy állat jó illata van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése